איך מתכוננים לסדנת בישול?

באופן טבעי, מפעם לפעם אנחנו נשאלים ע"י המשתתפים לגבי הכנה לקראת סדנת בישול כזו או אחרת, אז החלטנו להרחיב קצת בנושא.

ראשית, אין צורך בשום הכנה מקצועית או טכנית, לשם כך נועדה הסדנה. אלא אם בחרתם בסדנה למתקדמים, אנחנו נתחיל מהבסיס, עם מתכונים מסודרים, הסברים מפורטים ונעבוד יחד כמובן. תוך כדי הסדנה תוכלו להכיר צורות חיתוך מומלצות ונכונות, עבודה עם חומרי הגלם הרלוונטיים לסדנה, והמון טיפים תוך כדי עבודה על בישול, אפייה וכו'.

שף יוחנן ברנשטיין מסביר

אז עם מה בכל זאת כדאי להגיע לסדנת הבישול?

עם ראש נקי! כפי שאנחנו מסבירים בכל הזדמנות – סדנת בישול אינה עוסקת אך ורק בבישול, אלא גם בעבודת צוות, קשב, תשומת לב והרבה עבודה טובה לנפש. דרך הבישול אנחנו לומדים להתרכז יותר טוב ולהתנתק מכל הרעשים החיצוניים שמעיקים עלינו במהלך היומיום. אנחנו ממליצים בחום להגיע עם נכונות ללמוד ולקבל את כל הערך המוסף שציינו כאן.

מכיוון שרבים מלקוחותינו הם קבוצות וצוותים אשר עובדים יחד, אנחנו שמים דגש על עבודת צוות וגיבוש בסדנת הבישול. כך למשל תחרות קרב סכינים אשר מתנהלת בדומה לתכנית הטלויזיה הפופולרית (לשעבר). בסדנה זו מתחלקים לקבוצות, וכל צוות עובד עם תפריט משלו. הקבוצות מתחרות ביניהן ומתוגמלות לפי עבודת צוות, סדר, עמידה בזמנים וכמובן גם טעם. תחרות כזו נותנת "בוסט" לצוות העובדים, ממלאת באנרגיות וכמובן שתורמת לעבודת הצוות העתידית.

סדנת בישול בצוות

גיבוש ועבודה משותפת לא חייבים להגיע רק במצב תחרותי, אלא גם בסדנה משותפת, למשל בסדנה של מסיבת רווקות. הבחירה בסדנת בישול למסיבת רווקות היא מקורית בפני עצמה והופכת את הזמן המשותף למהנה. העבודה יחד על המתכונים, הלמידה משותפת תוך כדי עשייה וכמובן ההנאה בסוף מהתוצר – ארוחה טעימה וכיפית, כל אלה תורמים גם הם לחיבור בין האנשים.

גם אם בישול הוא לא כוס התה שלכם, ואתם לא רואים את עצמכם הולכים לבלות שעות על גבי שעות במטבח עם מתכונים מסובכים, זה לא אומר שלא תוכלו להפיק המון מסדנת בישול.