סדנאות אוכל מדהימות ומיוחדות

"ברוכים הבאים לסדנת האוכל האיטלקית הזריזה ביותר בעולם".
כך נפתח אחר הצהריים המבושם שלי.

חברה טובה רשמה את שתינו לסדנאות אוכל. אחד מחטאי הגדולים הוא אוכל ולכן חברתי חשבה שהמתנה הטובה ביותר עבורי תהיה סדנאות אוכל.. לאחר חיפושים אינטנסיביים וחסרי מנוח אחר סדנת האוכל האולטימטיבית שתלמד אותנו לבשל אבל אולי על הדרך גם להיות מנתחות מוח מזהירות- החליטה חברתי על סדנאות אוכל לפי תמונתו של המורה. מכל תמונותיהם של השפים שמעבירים סדנאות אוכל כזו או אחרת – מצאה חן בעינינו תמונתו של ג'ורג' קוסטנזה.הוא נראה גבר שאוכל לא מעניין אותו רק סמים ורוקנרול אבל מעל תמונתו היה רשום מאותיות גדולות "סדנאות אוכל- איך תדעי לבשל לגבר שלך ולהיות מנתחת מוח מזהירה".

לא האמנו ולכן נרשמנו. או לפחות ניסינו. מסתבר שכל סדנאות אוכל של הקוסטנזה מבוקשת ודי מלאה. קול מאנפף הודיע לנו : "יש לי מקום אחד סדנאות אוכל בורמזי ביולי עשרים עשרים". ככה היא אמרה בלי להתבלבל. אנחנו דווקא התבלבלנו כהוגן. "מה זה עשרים-עשרים, שם של סדנאות אוכל? המספר הסידורי שלנו? הטלפון שלך?".
היא אפילו לא צחקקה. "אלפיים עשרים. השנה 2020. אוקיי?".
לשמחתי גיליתי שעוד אנשים אוהבים לבשל אצל ג'ורג'. לצערי לא חשבתי שכל כך הרבה ואז לתדהמתי שמעתי את חברתי לוחשת " חברתי רגינה חולה סופנית ואיך לומר? ימיה ספורים. אין לנו את 2020 לחכות לסדנאות אוכל. יש אפשרות לעשות משהו?".

הקול המאנפף לא התרשם. "את החמישית עם סרטן היום, שביעית עם אלצהיימר בפתח. יש לך אישורים רפואיים חתומים?"
פניה של חברתי נפלו. ראיתי שעוברת בה המחשבה לוותר על סדנאות אוכל זו אבל פתאום האירה את פניה הזריחה.
"יש לי אישור" היא כמעט צעקה בשמחה ומיד שנזכרה ברגינה שלא מבשלת וגוססת בחכותה לסדנת האוכל הזו- הוסיפה בקול שקט שאין בעיה להמציא אישור.

וכך מצאנו עצמנו לפני השנה עשרים עשרים בפתח בית הספר לבישול של ג'ורג', בדרך סדנאות בישול בורמזית עם נגיעות מערביות.
"סדנאות אוכל ?" שאלו אותי חבריי. כן- הודעתי נחרצות. מעניין אותי בישול וזה הפרוייקט החדש שלי לעת זקנה.
אבל את רק בת ארבעים.- טענו החברים. ארבעים, טענתי זה השישים החדש לקראת העשרים עשרים. אני חייבת לדעת לבשל- ולכן אני חייבת לעשות סדנאות אוכל- וסדנת האוכל הראשונה היא אצל ג'ורג'.