סדנת בישול פרטית

תמיד רצית להרחיב את הידע הקולינרי שלך ולהתנסות בטכניקות וחומרי גלם חדשים ומרגשים? אני מזמין אותך לקחת את הכישרון שלך צעד אחד קדימה ולהתנסות בסדנה עם שף מקצועי בסטודיו נעים בלב הכפר, ממש במרכז הארץ.

סדנת בישול פרטית בסטודיו במושב – למי זה מתאים?

המהפכה האדירה שעוברת הקולינריה הישראלית בשנים האחרונות מורגשת גם אצלנו. הביקוש לסדנאות הולך וגובר ומשפחות, יחידים וזוגות רבים מחפשים להרחיב את הידע שלהם במטבח בשילוב עם חוויה מגבשת ומהנה. עקב הביקוש הגובר, הקמנו את ה"סטודיו במושב" – מרחב קטן ואינטימי המותאם לזוגות או לקבוצות קטנות בנות עד 10 משתתפים.

מה מחכה לי בסדנת הבישול הפרטית?

בלב גינה ירוקה, במושב במרכז הארץ (רבע שעה נסיעה בלבד מתל אביב), תתקיים סדנת פרימיום בת 3 שעות בליווי צמוד של שף (אנוכי).

עם הגעתך לסדנה, תחכה לך פוקאצ'ה חמה ישר מהתנור עם מגוון מתבלים ושתיה קרה וחמה תוגש לאורך הסדנה כולה. קיימת אפשרות להגשת יין חופשי לאורך כל הסדנה בתוספת תשלום. ניתן להביא יין משלך מהבית 😊

כיצד נקבעים נושאי הסדנה?

תוכן הסדנה, תלוי לחלוטין בך. מתאריך ושעת הסדנה ועד לאינטנסיביות העבודה, אופי המנות וסגנון התפריט – אנו פתוחים לחלוטין להעדפות ולטעם האישי שלך ותופרים את החוויה כולה כדי להבטיח שהסדנה תגשים את כל מה שציפית לו – עד לרמת מוסיקת הרקע שתנוגן ברקע.

בין אם התשוקה הגדולה שלך היא בצקים, או אם תמיד חלמת להתמחות בהכנת פסטה עבודת יד, לאורך התהליך כולו, נתמקד בתחומים שהכי מעניינים ומשמעותיים עבורך. את כל המתכונים שנלמד, יהיה באפשרותך לשחזר בקלות בבית ומורכבים מחומרי גלם שקל להשיג בכל חנות.

אחרי שנסיים ללמוד, לחוות, להתנסות ולהכין את כל המנות המדהימות שתכננו להכין יחד, נשב לארוחה עשירה, מושקעת ואקסקלוסיבית שעשית במו ידיך.

החוויה הקולינרית החדשה שלך מחכה לך כאן

רוצה להתחיל לפתח כישורים חדשים וליהנות מחוויה בלתי נשכחת עם האנשים האהובים עליך ביותר? לקבלת פרטים נוספים על סדנת בישול פרטית בסטודיו ולהזמנות, ניתן ליצור קשר בטלפון 054-7616494 או דרך האתר.