סדנאות בישול בבית הלקוח

לפעמים לא בא לנו לצאת מהבית, לפעמים פשוט אי אפשר,

לפעמים נוח ונכון יותר לארח, או להפתיע, דווקא בפרטי ובאינטימי שלנו – ולא "לצאת".

תהיה הסיבה אשר תהיה, אנחנו יותר מנשמח לבוא, ולבשל יחד איתכם – אצלכם, בבית – סדנת בישול בבית.

לסדנת בישול בבית יש ערך לימודי רב – כל המתכונים נעשים במטבח הפרטי שלכם ותוכלו לחזור עליהם בדיוק רב יותר, ולא פחות חשוב – תוכלו לשתות בלי לדאוג לנהג תורן 🍷

אמנם המתחמים שלנו תמיד יהיו מצוידים וערוכים יותר מאשר כל מטבח בייתי, אבל כל הציוד החשוב – נייד, כך שלא משנה אם אתם גרים בדירה שכורה וקטנטנה עם מטבחון ומיקרוגל או בבית גדול עם מטבח מרווח ומאובזר, תמיד נוכל לערוך סדנה מקצועית ומהנה.

מעוניינים בכל זאת בסדנה פרטית במתחם שלנו? אין שום בעיה, במיוחד בשביל זה הקמנו את ה"סטודיו במושב" עבור סדנאות פרטיות לקבוצות של עד 10 אנשים.

האפשרויות בסדנאות בישול בבית אינן מוגבלות ומעבר לרשימה ארוכה של תפריטים מהם אפשר לבחור וגם לשלב בניהם, נוכל לכתוב תפריט במיוחד עבורכם, בהתאם למתכונים שתמיד רציתם ללמוד או סגנונות בישול שמעניינים אתכם במיוחד.

סדנת בישול בבית – כיצד מתכוננים?

אני אגיע לביתכם עם כל חומרי הגלם והאביזרים שצריך בהתאם לתפריט שנבחר, לא צריך להכין כלום!

לפני תחילת הסדנה אכין פוקצ'ה חמה (שלא נבשל רעבים מידי 😉) וקנקן לימונדה, אסדר את שולחן העבודה עם קרשי חיתוך וסכינים, סינרים ומתכונים.

לאחר שיגיעו כל האורחים (במידה ויש) נתחיל לבשל יחד (אתם תבשלו בהדרכתי) כך שבסוף הסדנה נוכל לערוך שולחן ולאכול ארוחה עשירה ומדהימה (בזמן שאנקה ואסדר את המטבח).

אז… מה לכתוב בווייז?