סדנאות בישול כגיבוש לעובדים

כל אחד אוהב לצאת מהשגרה כשמדובר בבילוי, ואם עושים את זה במסגרת עבודה מה טוב. כל סדנא או טיול שמטרתו לגבש בין העובדים משיגה את מטרותיה. העובדים נהנים ומרגשים שהשקיעו בהם ומגיעים לעבודה למחרת עם חיוך על הפנים.

סדנת בישול היא בחירה מעולה, מעבר לעשייה ולידע הנרחב שכולם מפיקים מסדנה כזו, בסופה של "סדנה" גם אוכלים, משמע, יש למה לחכות, ועל אחת כמה וכמה כשאוכלים טוב ובריא. העובדים ירעיפו אנרגיות חיוביות גם לאלה שהם פחות אוהדים. הריחות והציפייה ינעימו את האווירה ויעשו רק טוב.

רעיון מקורי

אין ספק שמדובר ברעיון מקורי. פעם, ולעיתים גם היום, נהוג לקחת את העובדים למסעדה "ולגמור עניין". סדנת בישול לגיבוש העובדים מקנה ערך מוסף, משאירה זיכרון לטווח ארוך, החוויה מעצימה כשעובד ומעביד משתפים פעולה ולא יושבים רק זה לצד זה. שיתוף הפעולה הוא אחר ולא במסגרת העבודה, הוא בגובה העיניים ולשם הנאה. סדנת בישול יכולה לשזור עומק ביחסים שעד כה לא נוצרו במסגרת העבודה והיא פלטפורמה מצוינת להכרות עמוקה בין העובדים.

קודם כל להירגע!

לפני שמתחילים בסדנה אתם צריכים להיות במצב שמאפשר קבלה. לכן אנשי הצוות שמודעים ומתורגלים בכך, יעבירו אתכם סדנת מודעות קצרצרה ודמיון מודרך, שתוכלו ליישם בחייכם בכל פעם ובכל הזדמנות, כמה טכניקות פשוטות ויומיומיות כיצד להירגע, להגיע לשלווה וכשתרגישו נינוחים ושלווים תתחילו לעבוד ולהוציא מטעמים וניחוחות מהמטבח.

אפשר להתאים סדנת בישול ללקוח?

סדנת בישול תהיה מותאמת לכל קבוצת גיבוש עובדים. לכל חברה ישנם צרכים שונים, עובדים אחרים, סגנון אחר, לכן הסדנאות ערוכות לכך ומתאימות עצמן לכל לקוח ולקוח. מה שמובטח שבכל סדנה תצאו עם ערך מוסף בריאותי שיישאר עם העובד- הרצאה אודות אוכל בריא, טיפים ועצות חשובות שיינתנו לעובדים, כדי שאלה ייושמו ביום יום. זה ערך עצום עבורם והם יעריכו את ההשקעה והמחשבה שלקחתם בבחירה זו.

אורך סדנת בישול מגבשת

סדנת בישול לגיבוש עובדים אורכת בערך שלוש שעות. היא מתחילה בהיכרות קצרה, בהרצאה מעניינת שמאפשרת מענה על שאלות של העובדים. ואח"כ לעשייה קבוצתית, תוך כדי הדרכה. חומרי הגלם איתם מבשלים העובדים הם טריים ונבחרו בקפידה. הסעודה שמתרחשת בשלב האחרון מלווה ביין טוב והרבה סיפוק וחיוכים אחד לשנייה.