על האש מושלם בלי לצאת מהבית? זה לא רק אפשרי – זה מומלץ בחום

הטמפרטורות עולות והפארקים חזרו להתמלא. אין ספק, עונת העל האש התחילה ובגדול. האוויר מתמלא בריחות של בשר נצלה ואיתו, עשן הפחמים. אבל מי בעצם אמר שחייבים חצר אחורית או מסע אל החוף או הפארקים כדי ליהנות מבשר איכותי צלוי על גחלים? זה לא משנה אם גשם לא צפוי תפס אותך בלי הכנה, או אם פשוט בא לך ליהנות במגרש הביתי שלך, העובדה הפשוטה היא שאפשר לעשות יום גריל מושלם גם בתוך הבית. אם חיפשת דרך חדשה לארח בצורה יצירתית, אספנו כאן כמה טיפים מנצחים שיאפשרו לך להכניס את המנגל פנימה ולהפוך את העל האש הבא שלך להצלחה מסחררת.

לבחור במנגל המתאים

כשאנחנו עוברים אל תוך הבית, חשוב שנבחר במנגל שיתאים לסביבה החדשה. כמובן שנצטרך לוותר כאן על המנגל המסורתי שימלא את כל הבית בעשן סמיך. באופן גורף, יש לנו שתי אפשרויות עיקריות כשאנחנו בוחרים לעשות על האש בתוך הבית:

  • מנגל חשמלי – המנגל החשמלי מציע חוויית צלייה ללא עשן ותחזוקה נוחה. ניתן להשתמש בו לצליית בשר, ירקות וכל מנה אחרת שנרצה לתת לה את הטעם שרק על האש יכול לתת. אם הלכנו על חשמלי, חשוב לוודא שגודל המשטח ישמש את הצרכים שלנו ושהגריל מציע בקרת חום קלה לתפעול.
  • מנגל ללא עשן – קיימים גם דגמי גריל פחמים או גז שמשלבים מפוח על מנת להוציא את כל העשן מהבית. כך לא נצטרך לוותר על טעם הגחלים הייחודי ועדיין לשמור על סביבה נעימה בזמן השימוש במנגל.

אפשרות נוספת, היא לרכוש פלנצ'ה מברזל יצוק ולעבוד עליה ישירות על הגז בבית. עם קצת דמיון ויצירתיות, נוכל להוציא ממנה מנות יצירתיות וייחודיות שלא רואים בכל על האש.

להשקיע בתפריט עשיר ומגוון

בדרך כלל, יש לעל האש את התחושה של תנאי שטח. אנחנו יוצאים מהבית עם ציוד ומחפשים דרכים יעילות ולא מסורבלות לתפעל את האירוע. בתוך הבית, אין סוף לאפשרויות שמחכות לנו. נוכל לצד ההמבורגרים, הסטייקים והכנפיים להכין מגוון אפשרויות טבעוניות שקל להכין בבית. גם כשזה מגיע לתוספות, האפשרויות שלנו הרבה יותר מגוונות. נוכל להשקיע בשיפודי ירקות ותירס ואפילו לנסות לזרוק אננס על הגריל לקינוח מעושן ומיוחד.

אם כבר מסיבה – אז עד הסוף

על האש הוא תמיד סיבה למסיבה וכשהוא בבית – אפשר לקחת את קונספט המסיבה כמה צעדים קדימה. כדאי לתכנן כמה פעילויות כיפיות שיעסיקו את האורחים בזמן שנעבוד על המנגל. אפשר להכין בר שווה עם כל המשקאות וחומרי הגלם שצריך כדי להכין קוקטיילים שווים. בלנדר קטן, שייקר, הרבה קרח וכמה בקבוקים יכולים לסגור את הפינה הזו ולהרים משמעותית את האווירה. מיום על האש וקריוקי ועד לאירוע של משחקים ותחרויות, הגבול היחיד שלך הוא רק הדמיון והטעם וההעדפות של החברים והמשפחה שלך.

להשקיע באווירה ובאירוח

לרוב, סביבת החוץ כבר קובעת לנו את האווירה. עכשיו, כשנכנסים הביתה, אפשר ליצור כל אווירה שנרצה וליצור סביבה מזמינה ומיוחדת. זו הזדמנות לעמעם את האורות ולהדליק כמה נרות, או ללכת על אווירת מסיבה עם תקלוט שווה. מומלץ להכין פינת ישיבה שתאפשר לכולם לרבוץ בכיף עם כריות ומחצלות על הרצפה ולשמור על אווירת הפיקניק גם בתוך הבית.

אז זה הזמן לצאת מהקופסא ולגלות מחדש את כל מה שיש ליום של על האש להציע. במקום לבזבז שעות של חיפוש אחר מקום מושלם, לשרוף דלק וגחלים ולגמור את כל האנרגיות על לוגיסטיקה – מכניסים את המנגל הביתה.